Foto Lux


foto-lux.jpg

*

foto-lux2.jpg

*

foto-lux3.jpg

Despre A.Dama

https://adamaica.wordpress.com
Acest articol a fost publicat în De ochi(t). Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

12 răspunsuri la Foto Lux

  1. bovanne zice:

    Trecând peste prezenţa celor doi din poze, nu pot să nu remarc vitrina din prima imagine, cea cu lămpi în ea.

  2. adamaica zice:

    Ceea ce m-a surprins pe mine în prima imagine, după ce am văzut-o încărcată pe computer, a fost reclama magazinului. Abia atunci am văzut-o! 😛

    Sigur, acum văd şi lămpile. Mulţumesc! 😉

  3. bovanne zice:

    E o slăbiciune de-a mea asta de a admira vitrinele, pe care am căpătat-o de prin pruncie, pe când centrul Timişoarei încă nu era invadat de tot felul de magazine din astea de electrocasnice şi papuci. Fain era pe-atunci, zău de nu…

  4. adamaica zice:

    Şi ce vedeai pe-atunci prin vitrine, dear Bovanne? Dacă nu electrocasnice, înseamnă că nu erau nici lumini (lămpi)? 😛

  5. bovanne zice:

    A, nu, nu, nu. Prin electrocasnice mă refer la maşini de spălat, televizoare gri cu diagonala de 30′ şi storcătoare de fructe. Lămpile ca obiect de decor îmi sunt foarte dragi. Din abundenţă să fie, from my point of view. 🙂

    Ce vedeam… era un magazin, Magico. Doar cu jucării. 🙂 🙂 🙂 Era genial. Şi nu erau chinezării cum găseşti astăzi la tot pasul, ci lucruri veritabile. Mi-e dor… Acum e un Leonardo imens acolo. Trist.

  6. adamaica zice:

    Oare nu jucăriile chinezeşti le plăceau cel mai mult copiilor? Alea cu cheiţă şi cu tot felul de mecanisme magice? De la Magico. 😛

    Ai dreptate… Faţa străzii se schimbă, şi nu în bine neapărat. Prea mult fard? 😀

  7. Amihur zice:

    Hmmmm… ce chestie… vorba aia… „unde dai si unde crapa?!?” Ce vad eu??? Emanciparea credintelor… parasirea unor practici vechi si poate uneori ilogice (pentru unii). Daca bine ma gandesc, se pare ca incusiv magazinul duce cu gandul la emancipare, ca o concluzie a discutiilor de pana acuma… oricum, super interesante pozele!!! Felicitari realizatorilor… LOL

    Amihur.

  8. adamaica zice:

    Dragă Amihur, FELICITĂRI! Şi, BINE AI VENIT pe blogul meu! Ştii, îmi amintesc scena aceea domestică: cei doi vin agale sub o umbrelă, intră într-un magazin, ies împreună, îşi continuă drumul… Şi comentariul unui prieten bun: „Ce, ei nu sunt oameni?”

    Iată aici comentariul unui alt prieten: http://www.misiuneabis.ro/stiri/stiri_crestine/Pedepsit_cu_Coranul-178.html

  9. bovanne zice:

    Hmm, pe vremea mea [ ce urât sună ] jucăriile chinezeşti chiar erau privite cu neîncredere. 🙂 Până şi între noi, ciutanii, circula vorba aia cu „să nu-ţi cumperi chinezeşti”. Adevărul e că în cele din urmă toate erau made in China, Taiwan sau India, chiar dacă scria Matchbox, Hot Wheels sau Majorette pe spate, dar astea din urmă atât de mult apreciate aveau un alt grad de finisare. 😛 Asta era partea faină la Magico. Se găseau doar lucruri veritabile. 😀 A fost primul magazin în care am văzut ditamai seturile de Lego. Eram dornic doar să merg să le văd acolo în raft expuse. Nici nu visam să-i cer cumva lui tata, aşa, pe tonul ăla sfios, tipic în situaţii de genul: „nu-mi cumperi şi mie astaaa?”. Mai erau şi acvariile alea imense de lângă casa de marcat, expuse pentru vânzare, cu miriade de peşti înăuntru. Frumos de-a dreptul. 🙂

  10. adamaica zice:

    Da’ „ciutan” se foloseşte peste tot, nu doar în Dobrogea? Îmi place copilărirea! Am privit acum cu atenţie lămpile din prima imagine. Sunt 2 câte 2.
    😛

  11. bovanne zice:

    Cu globalizarea asta, vrând nevrând, am cam început să pierd conceptul de frontiere. Aşa că regionalismul lor e şi al meu, trăiască! 🙂 Mai ales dacă sună bine. 😛

    Apropo de prima poză. Mă lasă în halul ăsta de mult privirea sau chiar e vorba de o librărie? Dacă da, demenţială ambianţă pentru aşa un lăcaş. Se apropie de ideal.

  12. adamaica zice:

    În prima poză este o bijuterie. Totul este lux.

    Scuze, da’ nu mă pot abţine să nu-l citez pe Baudelaire, cu al său „Luxe, calme et volupté”.

Lasă un răspuns

