Psalmul 1 – Doamne, am pierdut parola


Am pierdut parola la cer.

Cum să accesez site-urile măreţiei Tale?

Scriu la username de toate şi de toţi. Poate parola e-aceeaşi, numai numele mi-l greşesc de fiecare dată. Care este numele meu adevărat?

Cele şapte minuni ale lumii au dispărut. Au apărut altele. Şi dintre toate, doar minunea de om a primit parolă la cer.

Rezoluţie excelentă, contrast perfect pentru ochii de-aici. Linkuri mii… de culori vii. Şi rămân gol, neuimit. Câinii roşii de Gauguin – asonanţă la albastru de Klein. Şi mâna cadavrului preafericitului Teoctist e pupată de mii de oameni.

Lost your password?

Am să mă deştept, dragă Doamne, dis-de-dimineaţă, să-Ţi cânt imnul şi să-Ţi scriu un email cu toate datele pe care le mai ştiu.

Despre A.Dama

https://adamaica.wordpress.com
Acest articol a fost publicat în De psalm(r)odiat și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la Psalmul 1 – Doamne, am pierdut parola

  1. Pingback: Parola lui Samson | lumea adam(a)ică

  2. convietuire zice:

    Ce-aş mai scrie şi eu un email….

Lasă un răspuns

