Orga de licurici


Unele coincidenţe ne deranjează, altele ne fericesc, iar altele pur şi simplu ne pun pe gânduri.

După ce am scris despre recuperarea amintirii cântecului cu licurici, iată ce îmi relatează o prietenă:

Am urcat pe partea de est a muntelui. Începuse să se întunece. Întrezăream, la răstimpuri, luminiţe îndepărtate, dar nu ştiam ce sunt. La un moment dat, luminiţele au devenit tot mai numeroase, o adevărată explozie. Parcă întregul cer se mutase cu stelele-i pe pământ. Am realizat brusc că eram înconjurată de o orgă de licurici! Am rămas fără cuvinte…

*

lucioles

*

Asemenea coincidenţe trebuie că vin dintr-o vedere comună asupra lumii. 🙂 De astă dată, şi o bucurie comună.

Despre A.Dama

https://adamaica.wordpress.com
Acest articol a fost publicat în De (la) prieteni și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

12 răspunsuri la Orga de licurici

  1. gabriela zice:

    E o fericire ca ai putut sa vezi o asemenea minunatie…si nu numai atat …ai reusit sa o si imortalizezi…Esti un om fericit….

  2. adamaica zice:

    Hm. Aş vrea să fie aşa. Eu doar am relatat ce a văzut prietena mea. Ai dreptate, Gabriela! O astfel de privelişte e un moment de fericire! 🙂

  3. Adi zice:

    In ce localitate e facuta poza ?

  4. A.Dama zice:

    Adi, aşa-i că-i superbă? Eu văd o pădure, nu o localitate. Şi, chiar sunt licurici! 😛

  5. Alex zice:

    Nu am mai vazut licurici de când eram copil. Am rămas într-o seară la Cozia, aproape de mânăstire, şi am văzut pt prima dată pădurea stralucind de mii de luminiţe. Am şi prins unul, l-am pus într-o sticluţă, crezând că el va sta acolo şi-mi va lumina în fiecare seară! De parcă săracul era lanternă!
    Multe minunăţii mai sunt pe lumea asta. Slavă Creatorului! Oare cum de suntem, noi oamenii, atât de …orbi?

  6. A.Dama zice:

    Şi ce s-a întâmplat cu licuriciul din sticluţă, Alex? Cât a rezistat?

    Mă gândeam acum, fiindcă mi-ai scos de la naftalină articolul ăsta, că rimează substantivul „orgă” şi cu lumina, şi cu muzica. Oare cum se aude din cer concertul licuricilor?

  7. Alex zice:

    Păi cum să se audă? Un concert de lumină, culoare, strălucire! Interesantă această mică gâză. Ea răspândeşte lumină din ea însăşi…
    Mă gândeam că Domnul Iisus ne-a spus nouă oamenilor: „aşa să lumineze lumina voastră înaintea oamenilor, ca văzând ei faptele voastre cele bune, să-L preamăreacsă pe Tatăl Cel din ceruri….”
    Să luăm aminte la…licurici! ca să înţelegem cuvântul Domnului

  8. A.Dama zice:

    Da, Alex, numai că lumina licuricilor se vede mai bine noaptea. Că ziua nici nu îţi dai seama că a trecut licuriciul pe lână talpa piciorului. 🙂

  9. adi zice:

    Aproape ca as fi dispus sa fac o crescatorie de licurici, ca sa vad si eu live asa ceva si sa am in zona 😀

  10. A.Dama zice:

    Ar fi ceva, Adi! Da-ne de veste daca reusesti! Frumusetea se imparte, ca atunci sporeste, nu-i asa? 😛

  11. kristallherz zice:

    Eu am avut parte să văd de câteva ori „licuricii de pe cer” într-un tablou care mi-a umplut inima de bucurie: un cer instelat pana la refuz, cu fiecare portiune pictata cu sute de stele. A fost ceva ce numai in documentarele despre univers am mai vazut. Si asta mi s-a intamplat pe cand am petrecut cateva nopti pe malul Dunarii, iar altadata, pe cand eram pe varful unui munte. Mi-am dat seama ca ceea ce vad eu de obicei, seara, din oras, nu e decat o replica incetosata a adevaratului tablou celest.
    Data viitoare, daca voi mai petrece noptile in astfel de locuri, voi lua cu mine aceste harti: http://www.astro-urseanu.ro/harta.html

  12. Pingback: Concert la 6 ani | lumea adam(a)ică

Lasă un răspuns

