Incipit


Bine aţi venit!

Aşa se începe.

Uneori le fac pe toate cum trebuie, cum se cuvine, cum se cade, de vreme ce sunt cumsecade.;)

Nu veţi găsi nimic nou sub soare aici. Doar veţi respira odată cu mine: adam(a)ic.

Şi fiindcă va fi fără politică şi sex, ratingul nu va creşte ca-n poveşti: într-o zi cât la alţii în şapte.

Nicio grijă pentru sociofobi. Nicio grijă pentru sociomani.

Lumea adam(a)ică tolerează bine contradicţiile.

← ? → ↑ ? ↓ ↔ ? ↕

Lumea adam(a)ică e un fel de privelişte printre Boţeţ şi Sene. În spate, familiarul. În stânga şi-n dreapta, limitele. În faţă, provocarea.

Despre A.Dama

https://adamaica.wordpress.com
Acest articol a fost publicat în De toate. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

15 răspunsuri la Incipit

  1. GhitaB zice:

    Hmm… Aici chiar nu sunt comentarii? Sau sunt eu obosit?

  2. A.Dama zice:

    GhiţăB, oare tu cum ai ajuns aici? 😀

    Nu sunt comentarii, dar îţi dai seama că eram blogger de o zi. Cum să ştie aşa repede lumea de lumea mea? 😛

  3. Alex zice:

    Nu-i aşa că este emoţionantă revederea primelor rânduri prin care ţi-ai făcut „botezul” în lumea blogerilor?
    Desigur, atunci eşti singurul care ştie de existenţa acelor rânduri, până ce încep să apară şi „mosafirii”.
    Este o lume fascinantă. Vor fi fiind şi aspecte negative. Poate chiar multe. Dar sunt şi atâtea lucruri minunate la care putem ajunge prin intermediul acestor pagini personale. Ştii cum mă gândeam într-o zi? Că suntem pe o stradă lungă, cu multe magazine şi prăvălii de-o parte şi de alta, şi fiecare îşi amenajează „vitrina” cât mai frumos. Mergi pe stradă şi te uiţi în stânga şi în dreapta şi alegi să vizitezi orice loc doreşti. Unde îţi place…mai rămâi.Şi mai revii!
    A.Dama are în vitrină….maci superbi!

  4. A.Dama zice:

    Dragă Alex, nu ştiu cum ar putea fi lumea adam(a)ică fără maci. Cred că e o imposibilitate. 😀

    Interesantă analogia ta cu strada cu magazine. Poate ar trebui să fie doar galerii (şi de artă) expuse. Că de cumpărat, se cumpără mai puţin. Sau îmi sar în cap cei care fac publicitate pe bloguri şi vând produse… 😀

    În orice caz, la început, chiar la început, nu am putut prevedea multe dintre cele care s-au întâmplat între timp, de când au acces unii la părticele din inima şi mintea mea…

    Mă rog să fie după voia Lui!…

  5. GhitaB zice:

    Eram într-o excursie arheologică în maşina timpului prin staţiile dintotdeauna şi mă aşteptam să găsesc ceva de la cei care au mai poposit pe la incipit… 😀

  6. A.Dama zice:

    GhiţăB, uite că n-au poposit. Au trecut ca rapidul prin gara comunei. 😀

    Dar să ştii că e cu tâlc incipitul… Se leagă de Să vă spun de A.Dama. 🙂

  7. GhitaB zice:

    Super! 🙂 Cred că pe acolo am mai fost…
    Dar nu mi-a stricat o teleportare gratis. 😉

    (E simplu cu teleportarea asta. Locaţiile există deja… Să găsească cum se face link-ul numai… Nu-i învăţ cum. 😛 Deocamdată funcţionează doar on-line…)

  8. A.Dama zice:

    Vezi tu, GhiţăB, pe vremea când începeam aventura asta blogărească, mi s-a părut că se potriveşte de minune cu versetul acela în care Ionatan trebuia să treacă printre două stânci, iar în faţă erau duşmanii. 🙂

    E o metaforă.

  9. GhitaB zice:

    Da… Iniţial nu am ştiut (deşi trebuia!) ce e cu „Boţeţ şi Sene”.
    Link-ul mi-a adus explicaţia pe tavă. 🙂

  10. A.Dama zice:

    Aşa ni se întâmplă şi mie, şi ţie, şi altor bloggeri. Ne-am obişnuit să ducem tava şi să servim lumea. 🙂 Unii au pe tavă acrituri fermentate, alţii au aperitive tentante, alţii deserturi până ţi se face rău de atâta dulce. 😀

  11. GhitaB zice:

    Corect! 😀

  12. Pingback: Raiul e frumos, dar prefer… « lumea adam(a)ică

  13. kristallherz zice:

    Am descoperit, în urmă cu puțină vreme, lumea adam(a)ică și, de atunci, m-am lăsat prins în ea. E un tărâm în care sufletul meu își găsește plăcere, pentru că aici găsesc multe din El- El fiind suprema năzuință a sufletului meu.
    Vă mulțumesc pentru că ați reușit să creați un asemenea spațiu! Fiți binecuvântată!

    • A.Dama zice:

      kristallherz,

      Adevăru-i că și eu mă simt bine în lumea asta! Uneori, după ce dau câte-o raită pe alte bloguri, după ce mă izbesc de stâncile neînțelegerilor, ale jignirilor pe față, ale neiubirii de semeni, mi se face brusc dor de liniștea de „acasă”.
      Succes îți doresc în lumea ta de cristale inimoase! Ca lumina lor să reflecte mereu Lumina lumii!

      Cu drag.

      • kristallherz zice:

        Asta-i lumea de dupa cădere, lumea adamica: cu neînțelegeri, jigniri, răutate, ură.
        Insă, noi asteptam o lume mai bună. De fapt, suntem chemați să învățăm a trăi de acum într-o lume mai bună, cu mult mai bună, în împărăția Celui de-al doilea Adam. Iar razele
        acestei împărății coborâte în noi trebuie să lumineze în lumea cea adamică.
        Multumesc pentru urări!
        Și eu vă doresc ca lumea adam(a)ică să reflecte cât mai mult din frumusețea lumii noi, din frumusețea lumii Noului Adam!

Lasă un răspuns

